7 Temmuz 2015 Salı

Watsons Silikon Yüz Temizleme Pedi

Selam selam hepinize selaaam ! :)

Umarım her biriniz çok güzel bir yaz geçiriyorsunuzdur ve gerçekleşmeyi bekleyen güzel planlarınız vardır ve umarım yanınıza yazımı okurken size eşlik etmesi için soğuk bir şeyler almışsınızdır ben lafı daha fazla uzatmadan konuya giriyorum :)

Watsons Silikon Yüz Temizleme Pedini birçoğunuz görmüş, duymuş ya da biryerler de okumuş olabilirsiniz kendisi Watsons'ın bulunmaz ürünlerinden biri olur ne zaman gitsem stoklar boş ama merak etmeyin hiç ummadığım bir anda hem de indirimdeyken buldum bu keratayı hihi hadi incelemeye başlayalım :) 

Watsons silikon yüz temizleme pedi


watsons cilt bakımı


Fotoğraflardan da anlaşılacağı gibi gayet esnek ve yumuşak bir yapısı var. Eğer benim gibi hassas bir cilde sahipseniz Watsons yüz temizleme pedi sizin için çok iyi bir alternatif olacaktır. Birçok markanın yüz temizleme fırçaları çıktı görmüşsünüzdür belki ama inanın hiçbirine cesaret edipte elim almaya gitmedi fırça olduğu için ısrarla cildimi tahriş edip zarar verebileceğini düşünüyorum en kalitelisinin bile. O yüzden bu silikon ve tahmin edeceğinizden daha yumuşak olan pede bir şans vermek istedim :) Ben hergün kullandığım yüz temizleme jelim ile birlikte kullanıyorum üzerine bir miktar jel döküyorum ve dairesel hareketlerle yüzümü temizliyorum. Yüzde inanılmaz bir rahatlama ve masaj hissi yaratıyor. Özellikle makyaj sonrası ciltte derinlemesine bir temizlik sağladığını düşüyorum yüzümü elle yıkamadan daha temiz bir his veriyor bana.


Arka ksımdaki bu yumuşak tutucu sayesinde istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz. Aynaya, duvara ya da dolaba.



Gördüğünüz gibi yuvarlak delikten parmağınızı geçiriyorsunuz ve yüzünü temizlemeye başlıyorsunuz yani oldukça pratik bir yöntem bu sayede elinizden kaymıyor. İndirimsiz fiyatı 7 TL olması lazım indirimde daha uygun fiyata da sahip olabilrsiniz. İşte hepsi bu kadar okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim :)

Hoşçakalın, mutlu kalın ! :)

                                                     ☟ Bana ulaşmak için☟
                                          instagram: @bakimveguzellikblogu                                   
                                          mail: bakimveguzellikblogu@gmail.com



7 yorum: