21 Mayıs 2015 Perşembe

OTACI Ürün İncelemesi


Merhabalaar ! :)

Bugün sizlerle uzun zamandır merak ettiğim OTACI markasının göndermiş olduğu bir ürününü paylaşacağım. Ozaman hemen başlayalım :)


Otacı dan bu şekilde bir paket aldım içerisinde ;

  • Keratin Arigine Şampuan
  • Dökülmeye Karşı Saç Bakım Toniği ( tester )
  • Argan Saç Bakım Yağı ( tester )
  • Bitki Özlü Şampuan ( tester )
Keratinli şampuan
Keratin Arginine Şampuan

Keratin Arginine, bitkisel protein içeriği ile yoğun kimyasal işlem görmüş, çabuk kırılan, cansız, yıpranmış saçların onarılmasına yardımcı olan bir şampuan. Düzenli kullanımda olumlu sonuçlar alınabileceğini düşüyorum, saçlarımı yıkadağım zaman yumuşacık banyo sonrası saçlarımı kolayca taramama olanak sağladı diyebilirim. Hoş bir kokusu var öyle saçlarıma aman aman bir canlılık katmasada yıpranmış görünümünden uzaklaştırdığını düşünüyorum.

Argan yağı saç toniği şampuan otacı

Testerlara gelecek olursak çok sevdiğim Argan yağı ile başlamak istiyorum kesinlikle üstüne başka bir yağ tanımıyorum ! Saçlarımı inanılmaz yumuşatıyor ve parlatıyor özellikle Nashi markasının Argan yağını şiddetle tavsiye ediyorum pişman olmazsınız. Otacı ya gelicek olursak tabiki bir Nashi değil ama yumuşatma konusunda başarılı kokusu da mis ve tüm saç tipleri için uygun :) Ben duştan sonra nemli saçlarıma uyguluyorum ve durulama gerektirmeyen bir ürün. Saç bakım toniği  dökülmeye karşı geliştirilmiş bir ürün fakat tester olduğu için tek kullanımlık normalde de saçlarım çok dükülmediği için iyi mi kötü anlamak zor çünkü sabah akşam saç diplenirini nemlendirecek kadar uygulanması gereken bir ürün. İçeirisnde B3 ve B5 vitaminleri bulunuyor ve durulanmayan bir ürün. Bitki özlü limonlu - zeytinyağlı şampuanın testerını çok sevdim diyebilirim hem kokusunu hem de o saç uçlarıma kazandırdığı canlılığı. Toparlayacak olursak eğer OTACI markasının ürünlerine şans vermeniz gerektiğini düşünüyorum kızlar ve OTACI'ya paketi için teşekkürlerimi iletiyorum :)

Hepinizi öpüyorum kızlar birdahaki yazıda yeniden görüşmek üzere, mutlu kalın ! :)


                                                      ☟ Bana ulaşmak için☟
                                          instagram: @bakimveguzellikblogu                                       
                                          mail: bakimveguzellikblogu@gmail.com
  

2 yorum:

  1. Bu keratin şampuanını çok görüyordum ve alıp almamakta hep kararsız kalıyordum. Yazın çok yararlı olmuş, teşekkürler :) <3
    http://duygugoker.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım beğenmene çok sevindim :)

      Sil