16 Mayıs 2015 Cumartesi

Nivea T-Bölgesi Siyah Nokta Bantları


Yeniden merhabaa :) 

Kısa bir süre önce watsons indiriminden almış olduğum T-Bölgesi Temizleyici Bantları denemiş bulunmaktayım kızlar ! Biliyorum aranızda birçok kişi siyah nokta bantlarını merak ediyor o yüzden lafı uzatmadan hemen konuya giriyorum iyi okumalar :)

Nivea T Bölgesi Temizleyici Bantlar
Nivea T Bölgesi Temizleyici Bantlar




Siyah nokta bantları



Kutunun içerisinde toplam 6 adet bant poşeti bulunmaktadır. Bunlardan 4 tanesi burun bandı diğer iki 2 si ise alın ve çene bandı. Şunu da belirteyim hemen her bir bant tek kullanımlıktır. Kutunun arkasında bantları nasıl uygulayacağınız yazıyor. T bölgesi bantları limon asidi ile zenginleştirilmiş olduğu için bantları jelatininde çıkardığınız zaman burnunuza çok hoş bir limon kokusu geliyor. Ben siyah nokta bantlarını banyo sonrası yumuşamış cildime uygulamayı tercih ediyorum böylece daha iyi sonuç alıyorum. Cilt bakımına gidenler bilir yüzdeki siyah nokta ve sivilceler temizlenmeden önce 15 dakika kadar yüze oksijenli buhar verilir bunun sebebide cildinizin yumuşaması ve böylelikle cildiniz siyah noktalardan daha çabuk arınmış olur. Bantları cildimde 10 - 15 dakika kadar bekletiyorum şunuda söylemeden geçemeyeceğim bantları çıkarırken canınız biraz acıyabilir. Bu bantlar neye benziyormuş hep beraber inceleyelim :)




Bantlar bu şekildeler, hangisin burun bandı hangisin çene ve alın bandı olduğunu anlamanız için paketlerin üzerinde resimler ile belirtmişler. Benim öyle aman aman siyah noktalara sahip bir cildim yok fakat olanlarıda temizlemek şart diye düşünüyorum. Bu ürün hakkındaki yorumlarım genel olarak olumlu oldu, bantları uyguladığım yerlerden çıkardığım zaman üzerlerindeki siyah noktalardan bandın ne kadar başarılı olduğunu bir kez daha anladım. Eminim ki fazla siyah noktaları olanlar benden çok daha iyi sonuç alacaklardır, bu bantlar benden geçer not almayı başardılar. İndirimli fiyatı 9.95 indirimsiz 20 özellikle indirimdeyken bu ürünü kaçırmayın derim kızlar :)

Sorularınız olursa mutlaka bana yazın severek cevaplarım hepinizi öpüyorum mutlu kalın !

                                                         ☟ Bana ulaşmak için☟
                                           instagram: @bakimveguzellikblogu
                                             mail: bakimveguzellikblogu@gmail.com
  


4 yorum:

  1. tam da siyah nokta bantı alacagım zamanda yazdın bebegım harıka bır yazı olmus mutlaka deneyecegım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzum beğendiğine sevindim :)

      Sil
  2. Burun bandı kullanmayı bir türlü sevemedim ben nedense.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olumlu sonuç aldığım ürünleri kullanmayı seviyorum :)

      Sil