28 Mayıs 2015 Perşembe

Lapitak Ürün Deneyimim


Merhabaaa ! :) Sonunda finallerim bitti ve okulum kapandı şimdi bol bol dinlenme zamanı ! Kısa bir süre önce Lapitak'tan güzel bir kargo aldım ve alır almaz ürünleri kullanmaya başladım şimdi sizlere memnun kaldığım bu ürünleri tanıtmak istiyorum hadi başlayalım :)

topuk çatlak kremi ayak kokusu önleyici krem ayak deodorantı el kremi
Lapitak Bakım Ürünleri


Paketin içerisinde aşağıya sıralayacağım ürünler mevcuttu ;
  • Lapitak ayak deodarantı
  • Lapitak ayak kokusu önleyici krem
  • Lapitak tırnak bakım kremi
  • Lapitak el kremi
  • Lapitak ayak bakım kremi
  • Lapitak topuk çatlak kremi (tester)
İlk olarak ayak deorantı ve ayak kokusu önleyici krem ile başlamak istiyorum ;


Şunu söylemeliyim ki ayak deodorantına ba-yıl-dım ! İlk kez Lapitak sayesinde böyle bi ürün ile tanıştım iyiki de tanışmışım diyorum. Ayak hijyeninin sağlanmasında ve kötü kokunun önlenmesinde yardımcı bir ürün. Ayaklara inanılmaz fresh bir koku ve rahatlık veriyor. Temiz ve kuru ayağınıza 15 cm uzaktan spreyi uyguluyorsunuz aynı zamanda hijyen ve hoş bir koku için ayakkabı ve çoraplara da kullanılabilir. Uyguladığınız zaman ayağınızda herhangi bir ıslaklık hissetmiyorsunuz sıktığınız yere dokunduğunuzdada elinize nem ve ya ıslaklaık gelmiyor, hissettiğiniz tek şey ferahlık ve içinize çekmek isteyeceğiniz güzel bir koku :) Ayak kokusu önleyici kreme gelecek olursak bu ürünü sabah ve akşam günde en az 2 defa ayağınıza hafifçe masaj yaparak uyguluyorsunuz ve düzenli kullanımda bu sorundan kurtulacağınızı iddaa eden bir ürün. Neyseki öyle bir problemim şimdiye kadar hiç olmadı :)

Ayak,el ve tırnak bakım kremlerine gelecek olursak ben bu üçlüyü çok sevdim. Bu zamana kadar tırnak bakım kremi ile hiç karşılaşmamıştım bence oldukça yaratıcı olmuş özellikle manikür yaptırdığınız zaman kesinlikle vazgeçilmeziniz olacak bir ürün. Kuruyan ve sertleşen tırnak etleriniz ilk uyguladığınız andan itibaren o yumuşaklığı hissedeceksiniz. İçerdiği E vitamini sayesinde tırnakları güçlendiriyor, çatlama ve kırılmalara karşı koruyor. Ben çok sevdim bu ürünü tırnak etlerimi yumuşacık yaptı. El ve ayak kreminden de çok memnun kaldım onlarıda uyguladığınız anda elleriniz ve ayaklarınız yumuşacık oluyor ve gün boyu kalıcı bir yumuşaklık sağlıyor özellikle ayaklarda.

Bu kremi topuk çatlaklarınızı önlemek için de kullanabilirsiniz illaki topuğunuzun çatlamış olmasına gerek yok şahsen ben önlem amaçlı olarak kullandım. Ayak bakım kremini uyguladığım zaman aldığım yumuşaklığı bu üründe de aldım topuğumdaki kuruluk problemini en aza indirdi diyebilirim. Topuğunda çatlak sorunu olanların günde iki kez temiz ve kuru ayaklara uygulaması tavsiye ediliyor. Özellikle denemelisiniz dediğim ve bitince yenisini almayı düşündüğüm ayak deodorantını şiddetle tavsi ediyorum kızlar, işte hepsi bu kadar Lapitak Ailesine teşekkürlerimi iletiyorum :)

En kısa zamanda görüşmek üzere, hoşçakalın ! :)

                                                    ☟ Bana ulaşmak için☟
                                          instagram: @bakimveguzellikblogu                                       
                                          mail: bakimveguzellikblogu@gmail.com

2 yorum:

  1. Lapitak gerçekten güzel bir marka bende el kremini kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. tırnak bakım kremınden bende almak istiyordum kalemine sağlık canım :) Bu arada yaşasın biten finaller! :D

    YanıtlaSil