18 Mayıs 2015 Pazartesi

Dermokil Ürün İncelemesi


Merhaba merhaba merhabaa ! :)

Finallerim kapıya dayanmış durumda kızlar önümde beni bekleyen tam 4 tane önemli sınavım var aman tanrım kurtarın beni iyi dileklerinize ihtiyacım olabilir :) Hazır ders çalışmaya ara vermişken sizlere Dermokil firmasının göndermiş olduğu ürünlerden bahsetmek istedim ne duruyoruz öyleyse başlayalım !

Dermokil kil maskesi nemlendirici el kremi vücut jeli
Dermokil

Uzun zamandır Dermokil' in kuru ciltler için olan maskesini kullanıyorum ve çok memnunum cildimin nem dengesini sağlıyor ve cildimi yumuşacık yapıyor. Fakat bu ürünler ile '' dermokil_kozmetik '' sayesinde tanıştım, verdiğim instagram adresini takip ederek Dermokil ürünlerini inceleyebilirsiniz :)

nemlendirici karma ciltler
Nemlendirici
Bu ürünler arasında benim için en can alıcı olan Cilt Besleyici Nemlendirici ile başlamak istiyorum. Karma bir cilt yapısına sahibim fakat gün içerisinde T bölgemde yağlanma / parlama sorunu yaşıyorum ee hayliyle bu da canımı sıkıyor diyeceğim şu ki karma ciltler için olan bu nemlendirici derdime derman oldu kızlar T bölgemi ( burun, çene, alın ) matlaştırdı bu kremi kullandığım zaman yağlanma / parlama sorununu yaşamıyorum o yüzden bu kremi çok sevdim benimle aynı sorunu yaşayanlara önerebilirim. Şunu da hemen ekleyeyim sabah akşam temiz cildinize aşağıdan yukarı doğru hafif masaj hareketleri ile uygulayabilirsiniz.

kil maskesi
Kil Maskesi
Bir diğer ürün ise kil maskesi gördüğünüz gibi rengi diğer kil maskelerine göre daha açık. Cilde uygulanışı inanılmaz kolay çok yumuşak bir yapısı var ve kremden biraz daha yoğun diyebilirim hatta sürerken bu nasıl kil ya hissine kapılabilirsiniz :) Kil 25 + yaş grubu için olup kullanımı normal ve karma ciltler için uygundur ben 21 yaşında olsamda göndermişler denememezlik olmaz diye düşünüp hemencecik yüzüme denedim yaklaşık 15 dakika kadar beklettim ve yüzümü yıkadığımda cildim yumuşacık oldu böyle bir ferahlık ve gözeneklerimin temizlenmiş olduğunu hissettim. Benim size tavsiyem tam bir cilt bakımı için maskeden sonra yüzünüzü mutlaka tonikleyip kremlemeyi unutmayın !
duş jeli
Duş Jeli
Diğer duş jellerinden pek bir farkı olduğunu söyleyemeyeceğim büyük boy olması bir avantaj onun dışında eğer çiçek kokularından özellikleden hanımelinin kokusundan hoşlanıyorsanuz tercih edebileceğiniz bir ürün diyebilirim :)

el kremi
El Kremi

Vee son olarak el kremlerine gelecek olursak ellerimi yumuşacık yaptı diyebilirim nemlendirme özelliğini çok sevdim fakat herhangibir el kremi kullanarakta ellerinize gereken nemi verebileceğinizi düşünüyorum. İşte hepsi bu kadar buradan Dermokil kozmetiğe bir kez daha teşekkürlerimi iletiyorum :)

Hoşçakalın, mutlu kalın kızlar ! :)                    


              ☟ Bana ulaşmak için☟
      instagram: @bakimveguzellikblogu                                       
      mail: bakimveguzellikblogu@gmail.com
  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder