30 Mayıs 2015 Cumartesi

Cettua T ve U Bölgesi Siyah Nokta Bantları


Merhabalaar ! :)

Bugün sizlere Cettua T ve U Bölgesi Bantlarından bahsedeceğim aranızda merak edenlerin çok olduğunu biliyorum o yüzden hemen başlıyorum yazıma iyi okumalar kızlarım :)


Cettua T ve U Bölgesi Siyah Nokta Bandı
Cettua T ve U Bölgesi Siyah Nokta Bantları


siyah nokta bantları


Kutunun içerisinde toplam 6 adet alın 6 adette çene bandı bulunuyor. 



Bantların şekli fotoğrafta gördüğünüz gibi. Ben aslında Cettuanın burun bandını almak istiyordum fakat indirim zamanında gittiğim için fiyatıda oldukça uygun olunca insanlar hemen kapmışlar banada T ve U bölgesi bandı kaldı durum böyle olunca alıp deneyeyim dedim. Alın bölgemde siyah noktalar olmadığı için bende alın bandını burun bandı yerine kullanmayı tercih ettim. Fakat normal şartlarda ''a'' bantını kaşlarınızın arasına ''b'' bantını ise çenenize uyguluyorsunuz.


Gelelim nasıl uygulandığıma ; İlk olarak yüzümü yıkıyorum ve bantları uygulamak istediğim bölgelere yapıştırıyorum. Şunuda söylemeliyim siyah nokta bantlarını banyodan sonra uygulamayı tercih ediyorum cildim yumuşadığı ve gözeneklerim açıldığı için bu tarz bantlar böyle kullanımda daha iyi sonuç veriyor. 15-20 dakika bantların kurumasını bekliyorum kuruduğunu bantların sertleşmesinden anlayabilirsiniz. Bant kuruduktan sonra ise yavaşça çıkarıyorum neyazikki bantları çıkarırken canınız yanıyor bu kaçınılmaz bir son hangi siyah nokta bandını kullanırsanız kullanın böyle bir sonuç ile karşılaşıyorsunuz. Bantları sevmesine sevdim ama çok memnun kaldım diyemeyeceğim daha iyi bir sonuç bekliyordum beklentimi karşılamadı diyebilirim ama yinede alıp deneyebilirsiniz siyah noktalarınızı elinizle sıkarak temizlemektense yahut hiç temizlememektense olan siyah noktalarınızın azalmasına yardımcı olabilirsiniz. Gratis mağazasından indirim zamanı 2.50 TL' ye almıştım.Bu arada daha önce sizlerle Nivea T Bölgesi Siyah Nokta Bantları ile ilgili bir yazı paylaşmıştım ve oldukça memnun kaldığımı söylemiştim merak edenler tıklayıp hemen okuyabilirler böylece iki ürünüde kıyaslamış olursunuz :) 

Hepinize iyi akşamlar diliyorum, mutlu kalın ! :)

                                                    ☟ Bana ulaşmak için☟
                                          instagram: @bakimveguzellikblogu                                       
                                          mail: bakimveguzellikblogu@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder