10 Ocak 2015 Cumartesi

Benefit Watsons Ve Gtaris Mini Alışveriş :)


Yeniden merhaba ! :) Bu yazıyı sizlerle paylaşmak için bir süredir bekliyorum daha öncede söylediğim gibi sınavlardan dolayı vakit bulamıyorum ama bu gün bloğa biraz zaman ayırıp yazmak istedim. Kısa zaman önce sephora, watsons ve gratis mağazalarından kozmetik alışverişi yaptım. Neler mi aldım ? Hep beraber bakalım :)

Öncelikle çok uzun zamandır merak ettiğim herkesin dilinde düşürmediği ve anlata anlata bitiremediği Benefit markasının '' The Pprefessional '' gözenekleri sıkılaştırıcı kapatıcı balmını aldım.Ben deneme boyunu aldım 7.5 mL çünkü ilk defa kullanacağım bir ürün paramın ziyan olmasını istemezdim. Gelelim bize vaad ettiklerine gözenekleri küçültme ve ipeksi bir görünüm, bu ürünü gözeneklerinizin olduğu yeri kapatmak için uyguluyorsunuz. Üründen çok az kullanmak yeterli oluyor, sürüldüğün yağlanma veya parlama yapmıyor ve uyguladığınız zaman cildinizle bütünleşiyor. Ürünü pıt pıt yavaş hareketlerle kullanmanızı tavsiye ederim. Kapatıcılığı oldukça güzel :)


Benefit Professional Gözenek kapatıcı Fondoten



7.5 mL'lik fiyatı 39.00 TL

Gelelim watsons mağazalarından aldığım ürüne, buradan Golden Rose'un 3D Fantastic Lash Maskarasını aldım. Kirpiklerimi tek tek ayırıyor ve dolgunluk kazandırıyor zik zak şeklinde kirpik diplerimden uygulamaya başlıyorum ilk defa kullandığım bir üründü ve sonuçtan memnun kaldım.


Watsons Rimel Golden RoseKirpik Maskara Rimel

Fiyat: 13.80 TL

Uzun bir zamandır krem allıklara merak sarmış durumdaydım hatta sephoranın şeffaf ama sürüldüğü zaman renk veren allığını almayı düşünüyordum taa ki The Balm'ın Stainiac Hint And Tit yanak ve dudak mürekkebiyle karşılaşana kadar ! Bu ürün hafif ve jel kıvamlı kalıcılığı oldukça yükssek bir ürün. Sürdüğüm zaman gerçekten çok doğal bir görünüm elde ediyor sanki yanaklarım sıcaktan kızarmış gibi ben çok sevdim bu ürünü gratisten %18 indirimle 22,90 ' a aldım değer mi değer herkese tavsiye ederim :)

The balm

Allık Gratis

Son olarak bu şirin mi şirin pembe törpüyü aldım gratisten işte benim mini alışverişim bu kadar :) 

Gratis Törpü

Fiyat: 1 TL

Hepinizi çok öpüyorum yeniden görüşmek üzere kendinize iyi bakın :)

2 yorum:

  1. Bu benefitten bir tek ben mi mahrumum ya:(Konya'da yok memleketim İzmir'e bir an önce gitmeliyim!:)Çok güzel bir yazı olmuş sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, umarim Konyaya da açılır ya da sen izmire bir an önce gidersin :)

      Sil